Zabavne igre Matematika devet -godišnjaka

Izrada matematike zabava za djecu može biti izazov kad je strogo korištenje nastavne planove , radne listove i verbalne rasprave . Poticati znatiželjne umove s ploče , kartice i online igara koje podučavaju osnovne matematičke funkcije , kao i složenijih pojmova, apstraktnog mišljenja i potrošača matematike vještine . Pick igre koje uključuju zabavne teme poput vlakova , trošenje novca i trkaćih automobila kako bi osigurali svoju punu pozornost na učenje . Jahanje Word Problem vlak u povijesti

Jahanje Word Problem vlak u povijesti je pogodan za dobi od osam do 12, a namijenjen je za dvije do četiri igrača . U ovom šarene igra na ploči , studenti putuju po svijetu , posjetite različite lokacije i odlaska iz prve ruke događaje važne za naše svjetskog razvoja . Saznajte više o ljudima , datumima i činjenicama važnim za povijest . Pet različitih vrsta problema riječi su ponuđena na karticama koje igrači izvući dok je stopirao na vlak i kreće između prostora . Pojedinačni , više koraka , logika i procjena riječ problemi su uključeni . Kartice nude četiri razine težine . Buditeprvi igrač za povratak na željezničke stanice za pobjedu .
Proračun

Pogodno za dobi devet i više godina , a namijenjeni su za dvije do četiri igrača , proračun podučava učenike osnovnih matematičke vještine kao i dopuštajući im da jačaju one složenije . Djeca putuju igre odbora s odlukom nakon odnose na račune Odluka o plaćanju , kako napraviti plan , što kupiti i kako snimati troškove . Kupnja kuće , osiguranje i osiguranje odluči hoće li ili ne ulagati osobni novac je također potrebna . Payday bonusi se prikupljaju za točne proračunskim projekcijama . Igrajte igru ​​dok igrači žele ili postaviti određenu količinu novca za nabavu, kao što su 5000 $ u aktivi , a završiti igru kada netko dostigne taj iznos .
Integer Sp33dway
pregled

Integer Sp33dway je high- oktanski igra koja potiče studente na putovanje oko trkalište odbora , učenje o pozitivnim i negativnim brojevima . Pogodno za dobi devet i više godina , a namijenjeni su za dvije do četiri igrača , klinci utrku svoje privatne automobile uz ” cijeli broj linija , ” twirling je pauk jer oni idu i pomoću brojeva to otkriva da odluče koliko prostora prema naprijed ili prema natrag su u pokretu . Prvi igrač dobiti dva automobila oko prvi pobjeđujepisti . Ova igra ” priprema igrače za rad s četiri kvadranta Kartezijev koordinatni sustav. ”

Odgovori