Kako pobijediti Shinra u Sphere Break

Jedan od popratnih zadataka u ” Final Fantasy X- 2″ je igrati na turniru Sphere Break . Nakon premlaćivanja tri slučajne igrača , Yuna može poprimiti Shinra osvojiti turnir . Nagrada za pobjedu jeLady Luck Dressphere . Turnir se održava u poglavlju 3. na Luce . Shinra je najbolji Sphere Break igrač u igri . Imat ćete 15 naizmjence , po 45 sekundi svaki pak , do kvotu od 50 godina da ga tuku . Koristite tri kovanice sferi olakšice ga pobijediti . Upute Screenshot
1

Pogledajte Core broj u sredini ploče . Morate odabrati novca da dodate do COMBI tog broja . Pogledajte stupanja novca koji okružuju jezgru . Morate odabrati barem jedan od stupanja novca tijekom skretanja . Ostatak novca se Granični kovanica . Granični novci računati prema vašem kvote . Želite koristiti što je više moguće .
2

Kliknite na Entry kovanice koja već nijevišekratnik broja jezgri . Kliknite tako nisku broj moguće, jer to vam daje više mogućnosti pri odabiru graničnih novca .
3

Kliknite na dva granična novca da kada se zbroje s unosom novac jednak Core broj . Na primjer , akoTemeljni je broj ” 6 ” , a izabrao Entry kovanicu od ” 1 ” , morate kliknuti na dva granična novca da jednaki ” 5 ” . Pobrinite seprvo Border novac ne stvara višekratnik broja jezgre kada se dodaju s unosom novac . Morate kliknuti tri kovanice .
4

Ponovite korake dva i tri, čineći tri novčić Sphere razbija svakom koraku . Klikom tri kovanice svakom koraku gradi odjecima brza i podiže bonus kvotu. Ako morate odabrati dvije Entry novca da bi kugla Break , to je tako, ali ne zaboravite da je ulazak novci ne ubraja u kvotu .

Odgovori