Kulturne igre za djecu

umorni od patka – patka – guska i školice ? Tu jeniz dječjih igara iz cijelog svijeta koje se mogu dodati uprskati međunarodne zabavna vremena , pomaže djeci da razmišljaju o drugim zemljama i kulturama , a zabavu . Nakon štoje smijeh je zamro , uzmite trenutak da istraživanja različitih naroda u enciklopediji ili na karti , što igraju sjajan način da saznate . Lupo Della ore – Što jevrijeme , gospodin Wolf

U ovoj popularnoj talijanskoj igri , jedno dijete je obilježena kao ‘ ; ? Vuka & quot ; i stoji oko 16 metara od druge djece na startnoj liniji , leđima okrenut skupinu . Druga djeca onda pitati , & quot ; ? Što jevrijeme , gospodin Wolf & quot ;, ivuk pretvara se suočiti s njima , a najavljujući vrijeme (što je njegova izboru ) . Zatim , djeca se onoliko koraka kao koordinirati s vremenom , primjerice , 5 koraka za 05:00 . Djeca se bliže i bliže , više puta tražeći vrijeme dok vukovi odgovore s & quot ; to je vrijeme večere & quot ; i potjera ih natrag prema startnoj liniji . Oni koji su do startne linije su sigurni , ali akodijete tagged , ona postajenova vuka .
Zaglavio u blatu

uvozi iz Australije , zaglavi u blato je sličan označiti . Jedno dijete je & quot; to , & quot ; i djeca & quot ; to & quot ; upravlja označiti moraju stajati dalje sa svojim nogama pored i može postati odmrzavati samo ako netko pretražuje među nogama . Igra završava kada su svi uspješno je zamrznuta , aposljednja Tagged igrač postajenovi & quot ; ga & quot ; .
Ounch Neech

Pakistanski djeca vole igrati ovu zabavna igra gdje god da su , iskoristivši njihovu okruženju kako bi je uzbudljivo . Jedan igrač je izabrao da bude & quot ; to & quot ; i odabire & quot ; ounch , & quot ; što znači da se , ili & quot ; neech , & quot ; što znači prema dolje . Djeca zatim raspršiti i trčanje , pokušavajući izbjeći što je obilježeno . Tijekom & quot; neech , & quot ; djeca su zaštićeni od tagged samo ako su gore na vrhu nečega , kao što je na trijemu ili panj . Suprotno tijekom & quot; ounch , & quot ; kada jetlo je sigurno . Prebacivanje brzo između dviju postavki drži igru uzbudljivo .
Semut , orang , Gajah

Sumatra ima prirodna varijacija na stijeni , papir, škare , gdje djeca boriti jedan drugo putem rudimentaran znakovnom jeziku . Igrači tresu šakom gore i dolje tri puta , otkrivajući njihov simbol izabrana na grofa od četiri. Oni mogu staviti svoj ​​mali prst u obliku mrava ( semut ) , proširiti svoj pokazivač prst stvoriti čovjeka , ili formirati palčeve da nalikuju slona ( Gajah ) . Slon poraza u čovjeka , kao što ga može srušiti pod nogama ; Čovjek tuče mrava , što on može mljackati sa svojim cipelama ; imrav , koji se može puzati u slona uho da dostavi bolan ugriz , pobjede nad debelokožac .

Odgovori