Guesstures Smjerovi

Guesstures jeodlična igra za stranke ili obiteljskih okupljanja . Sama presnimavanje “igra u djeliću sekunde šaradi , ” Guesstures zahtijeva igrača da brzo djeluju izvan i pogodite riječi iz pojma karticama . Oslanjajući se oslanja na sudjelovanje grupe ,igra jesjajan način da se svima koji su uključeni i držati pojedince od osjećaja izostavljena . Dvije ekipe natječu kako bi vidjeli tko može pogoditivećinu . Momčad snajviše nakon dva kruga , ili ” scene “, wins.Things što vam je potrebno
Mimer -timer Screenshot Guesstures karticama ( naranče palubi i plave palube )
Četiri ili više igrača

Prikaži više uputa
1

razumjeti što imenjaku guesstures su . Cilj igre je da djeluje izvan riječi pomoću guesstures . Oni prijedloga, akcije i geste koju glume kako bi dobili svoj ​​tim pogoditi tragove . Da guessture ispravno , možda nikada ne bi bilo buke , ali rekvizite i pomagala za vid su ok . Vi svibanj usta riječi , ali ne i riječi koje želite da ljudi valjda . Na primjer , ako jekartica kaže ” pištolj” usta riječ ” BANG ” kao trag . Slobodno zapošljavaju tradicionalne pantomime tehnike kao stavljanje prsta na ruci ukazati slogove . Međutim , to ne mora uvijek biti najbrži način , a vi želite pobijediti sat . Bilo kršenja ovih pravila rezultate u gubitku od te točke .
2

Upoznajte se s Mimer – timera . Ovaj jedinstveni uređaj sliči clapperboard koriste na filmskim setovima i služi mnoge funkcije u Guesstures . On drži kartice , drži rezultat i čuva vrijeme . Card-holding/time-keeping aspekt činiMimer – Timer posebno bitan , jer kako vrijeme napreduje to guta svoj ​​trag kartice . Morate dobiti svoje suigrače pogoditi riječ , a zatim zgrabite karticu iz Mimer – Timer prije nego što se potroši . Možete samo dobiti bodove za kartice pogodili i uhvatio .

Biste ga postavili , stavite Mimer -timer na glatkoj površini poput drvenom podu ili stolu . To bi trebao biti u poziciji da samoglumac može vidjeti tragove . Podignite Clapper – ruka , i pogledaj na kutu ispod vidjeti prekidač . Okrenite prekidač gore . Zatim ga okrećite naći ispod prekidača smjeru kazaljke na satu dok se u se ne može uključiti više . To uključuje timer .

Ispred Mimer – timera , napisati imena tima pored “baci ” i osvojiti bodove uz ” Scene 1 ” i ” Scene 2 “.

3

podijeliti sve sudionike u dvije pa čak i timova . Ako igrate s neparnim brojem ljudi , jedna momčad može imati jednu dodatnu osobu . Svaki tim treba odlučiti redoslijed kojim žele djelovati . Svi igrači moraju djelovati . Ako igrate s neravnim timova ,kratko – sided tim odabrati jednu osobu da ide dva puta .

Guesstures je podijeljen u dva kruga , ili ” scena “. Scena 1 sastoji se od lakših tragove niže točke vrijednost . Scena 2 sastoji se od tvrđih tragove s većom vrijednošću bodova . Svaka scena zaključuje kada svaki igrač je djelovao .
4

Igrajte scena 1 .Prvi glumac za momčad 1 odabire četiri kartice iz plave palube . Svi igrači koriste plavi palube u sceni 1. Svaka kartica ima dvije riječi ispisane na njemu – . Jedan vrijedi jedan bod , a jedan vrijedan tri boda . Igrač preuzima riječi Misli će se većina uspješno pogodili . Igrač mora odabrati jednu riječ iz svake kartice , ali mogu miješati i odgovaraju vrijednost bodova kao i ona vidi stane .

Nakon što su izabrani četiri riječi ,igrač ih organizira od najlakše do najteže u smislu koliko brzo misli ona može doći njezini suigrači da ih pogodite . Mimer – Timer ima četiri utora na vrhu , i to jede kartica s lijeva na desno . Igrač stavlja kartice Misli da su joj tim će valjdanajbrži na lijevoj strani , a oni koji će senajduže na desnoj strani .

Igrač tada vjetrovi gumb na Mimer – Timer za pokretanje timera . Korištenje guesstures , ona dobiva svoj ​​tim pogoditi svaki trag . Kada jeriječ o kartici je pogađate ,igrač mora zgrabiti karticu iz Mimer – timera . Zapamtite , vi samo dobiti bodove za kartice te zgrabiti . Ako vaš tim ga pogodi , aliMimer – Timer ga jede , bez bodova su nagrađeni . Kada vrijeme istekne brojati svoje bodove i zbroj ih pod tim 1 pored ” Scene 1″.

Prvi glumac na momčad 2 ponavlja proces . Igrajte se mijenja između timova dok se svi igrači su otišli . Nakon što su , Scena 1 je gotova .
5

Igrajte Scena 2 . Pratite sve iste korake kao jedne scene , osim koristiti narančaste kartice umjesto. Vrijednosti koje točke na narančastim kartice su dva ili četiri . Kada završi Scena 2 zbrojiti sve bodove iz oba kulisa vidjeti tko je pobijedio .

Odgovori