Definicija pozlaćene bronce

pozlaćene bronze predmeti i namještaj nosače igrao važnu ulogu u francuskom unutrašnjosti Od sedamnaestog preko sredine devetnaestog stoljeća , prema Met Museum.org . Prekrasne pozlaćenim brončanih predmeta iz tog razdoblja često su proizvedeni za kraljevske obitelji , a mnogi su sada smješteni u muzejima zajavnost da se dive . Tradicionalni proces pao izvan uporabe , međutim , zbog opasnosti povezanih s njim . Uvjeti

Brončana pozlata se također naziva ” slikarsko zlato “,engleska riječ za francuski izraz “ili moulu “, što znači ” ground zlato “, navodi se na web stranici Starinski Instruments . Izraz je nastao iz upotrebe prizemlju zlata u pozlate .
Povijest

brončani kipar Jacques Caffieri , koji je radio za kralja Luja XV , bio jenajpoznatiji dizajner u Francuskoj koristiti slikarsko zlato , prema Antique Instruments.co.uk . Caffieri uzeo tehniku ​​na nove visine , pa čak i dizajnirao slikarsko zlato i WC za kraljeve palače Versailles . Nažalost , mnogi od njegovih slikarsko zlato komada nestali tijekom Francuske revolucije , kada je Versailles je smijenjen . U Engleskojnajpoznatiji slikarsko zlato je producirao Matthew Boulton Birminghama u svojim radionicama Soho između 1768 i 1782 . Kupaca za djelove uključene kraljice Viktorije i kralja Georgea IV . Okićen slikarsko zlato sat produkciji Boulton za kralja Georgea IV je dizajnirao William Chambers , kraljev omiljeni arhitekt , prema antičkim instrumenti .
Proces

Pozlata bio jeposljednji korak u stvaranju pozlaćenih brončanih predmeta ili namještaja gorja , prema Met Museum.org . U tom postupkuje bronca površina obložena smjesom tla zlata i žive i zagrijava na otvorenoj vatri . Postupak se ponavlja sve dok se stvoriodebeli sloj zlata , azlato je bilo lijevo mat ili poliranog pomoću Heliotrop kamen .

Prema Robert L. Reese Antikviteti i likovne umjetnosti , živa pozlata se koristi jer brončani kovači morali pronaći način da se rastopiti zlato na brončanoj površini bez previše skupe zlato i bez ponovno grijanje brončanu samog djela, što bi moglo izazvati topljenje ili otupljivanje detalja . Živa ( tekući metal ) i zemlju zlato mješavina može se primijeniti žičanom četkom , koji izbjeći gubit zlato . Rad također se može grijati na niskim temperaturama , koje su bile dovoljno okrenuti žive u parama i ostaviti samo zlato .

Štetnosti

proces slikarsko zlato opasno za obrtnici zbog dima stvara kadaživa ispari . Prema Antique instrumenti , malo njih preživjelo iznad 40 godina starosti .Sigurnije smjesu od najmanje 50 posto bakra s cinkom i kositra kasnije je korišten , zajedno s metodama elektro – oplata . Zlato je rezerviran za najboljih komada , ali elektro – oplata koristi još manje zlata nego stariji slikarsko zlato procesa .
Značaj

Zbog propisa stavljaju izvan zakona korištenje žive , istina slikarsko zlato se više ne proizvode nakon oko 1830 , prema Antique Instruments.com . Od sredine 19. stoljeća , veće količine pozlaćene bronce mogao biti proizveden po niskoj cijeni s novom elektro pozlate , prema Robert L. Reese Antikviteti i likovne umjetnosti , što objašnjava razlike u cijenama između “razdoblje” slikarsko zlato predmeta i kasnije ” Stil ” objekata s electro pozlate .

Odgovori