Pravila igre Jutland

Jutland je igrastrategije odbora koji ponovno donosi u Prvom svjetskom ratu bitke između britanskih i njemačkih ratnih mornarica . Svaki igrač odabire stranu i onda manevrira brodove po otvorenom moru , lociranju protivnika i sudjelovanje u bitkama kako bi se utvrdilo tko je pobjednik . Igra je značajan po svojoj borbi sustav , koji uključuje određivanje najviše strateški formiranje brodova kako bi bila učinkovita u pucnjavi protiv suprotne strane . Postavljanje

Započnite igru odluči tko će igrati kao Britancima i tko će igrati kao Nijemci . Svaki igrač ima flotu pretrage list i rekordno list koji odgovara njihovu izabrao narod . Svaki igrač će tada uzeti njihov brod Brojači i radnu skupinu za glačanje . Britanski igrač dogovara tri skupine brodova u formacijama izabranih od rekordno list na sljedećim mjestima : A17 , D13 i K9 . Njemački brodovi polaze od BB16 . Nemojte dijeliti svoje formacije ili pokret informacije sa svojim protivnikom , jer on će morati tražiti mjesto svoje brodove . Tijekom svake strane , što će se premjestiti svoje brodove označavanjem njihovo kretanje s olovkom na vaš Fleet pretrage list . Svaki pokret mora biti snimljen s brojem brodova preselio i vrijeme dolaska , uz svaki kvadrat predstavlja jedan sat vremena plovili .
Tražim

Nakon svakog kruga pokret , igrači se izmjenjuju pretražuju mjesto da vidi ima li neprijateljskih brodova u tom području . Njemački igrač počinje doziva mjesto svih kvadrata u kojem ona ima brodove . Britanski igrač mora reći hoće li ili ne on ima brodove u tom trgu . Ako to učini , borbena je pokrenuo . Ako ne , igrači počinju pokret ponovno . Predstava će se nastaviti sve dok su igrači postigli ono isto mjesto , na kojem trenutkubitke će uslijediti .
Bitke

Tijekom bitke , stavite bojište Marker stanja u sredini stola . Igrači tada će organizirati svoje brodove na Marker okrenut u istom smjeru kao i kad su ušli na trg Traži list . Brodovi također moraju biti u istoj formaciji kao odlučili na makeup list Fleet . Prednji brod svakoj postrojbi treba biti 18.000 metara od centra bojište Marker . Tijekom bitke ,njemački igrač kreće prvi i mogu pomak smjer njezine brodove , premjestiti ih zajedno na bojištu , ili vatra na neprijatelja . Koristite tražilo utvrditi štetu na temelju udaljenosti između brodova . Doknjemački igrač će pucati prvi , dolazi do oštećenja istovremeno . To znači da, akobritanski brod je uništen tijekom runde pečenja , on će i dalje oštetiti njemački brod prije nego što je skinut na bojištu . Šest akcije u borbi za posljedicu sat vremena igre . Označiti te u skladu s tim sati na vašem rekordno list . Bitka se nastavlja sve dok ni svi brodovi jednog igrača su uništeni iliigrač povukao iz borbe području .
Vremenski okvir

igra počinje 30. svibnja , 1916 , u ponoć . Igra će završiti 1. lipnja 1916 u 12 sati To znači da igrači moraju pratiti satima koji su prošli tijekom faza pokreta i borbe. Na početku svakog okreta , jedan igrač bi trebao najaviti vrijeme u igri . Bilo odstupanja treba riješiti prije nastavka igre . Tijekom borbe , brojati svaki potez kao 10 minuti utakmice , a na kraju okršaja obilježiti ukupno vrijeme koje je prošlo .
Pobjede

Kadigra vrijeme je dosegla 12:00 1. lipnja 1916igra se zaustavlja . Ako igrači su u jeku borbe , oni se nastaviti sve dokje okršaj završio . Izvan borbe , sve ostale aktivnosti moraju prestati u ovom trenutku . Igrači tada će sve svoje preostale brodove , apobjednik seside s većim brojem brodova . Ako oba igrača imaju jednak broj brodova , a zatimigra se smatraždrijeb . Pobjeda se također može pojaviti ako jedan igrač je uništio protivnika cijelu flotu .

Odgovori