Kako mogu napraviti 3D Modovi za GTA : San Andreas

pregradnja računalnih igara jesve zajedničko prošlih vremena među igračima ? . Iako mnoge igre imaju potencijal za nezavisne izmjenama , najpopularnije igre na mod su” pijesak kutija ” naslovi , poput “Grand Theft Auto ” serija . Izrada 3 – D modela može bititežak i dugotrajan proces , ali to također može biti korisno. Za ” Grand Theft Auto : San Andreas , ” metoda stvaranja model je jednostavniji od najvažnijih , ali i zahtijeva neke finese i patience.Things morat ćete
3D Studio Max
Kam Skripte (zbirka GTA modela i tekstura )
Show More upute
Priprema model
1

Otvorene 3D Studios . Odaberite ” File” i ” Import ” iz KAM pismu. To će bitiizravna pretvorba , pa pritisnite ” Ctrl + A ” , a zatim poništite odabir mreže držeći “Alt ” Ključ i klikom na vaše mreže . Pritisnite” Delete ” Ključ ukloniti originalnu boneset , ostavljajući željeni mreže
2

Uvozmodel iz ” GTA : San Andreas ” . i , koristeći ” Rotacija ” i “Pomakni ” naredbe , uskladiti svoje mreže s modelom iz ” GTA ” precizno . To treba biti što točnije moguće , u protivnom će se mnogi tehnički problemi s konačnom proizvodu .
3

poravnajte svoje modele savršeno. Trebate prebaciti perspektive između točaka gledišta kako bi se postigla precizno pozicioniranje . Desni klik na ” Pogleda” ime , kao što su ” Perspektiva ” i izabrati drugi pogled .

Poništite ” Pivot stajalište” i ” Rotacija ” na 0,0 , 0,0 , 0.0.To ostvarili ovo , idite na ” Hijerarhija ploči ” i odaberite model , a zatim kliknite na ” Adjust Pivot Only “.
4

Desni klik na ” Pogleda” za odabir trgu pored ” Move ” i promijenite vrijednosti “X ” ” Y ” i ” Z ” 0 . Ponovite ovaj proces sa ” rotacija “. Ostavite ” Adjust Pivot Samo ” klikom na njega opet , i idite na ” Utilities ” tab . Odaberite svoj ​​model i pritisnite ” Reset Xform ” zatim pritisnite ” Reset Odabrani . ”

lažiranjeModel
5

Kliknite puti karakter , model koji vam uvezena izravno iz ” San Andreas ” i otići na ” koji se mogu uređivati ​​Mesh ” u ” Modifikacijska ” tab . Odaberite ” OK ” Kada se pojavidijaloški okvir . Idi na ” Vertex modu ” iz “Izbornik” i odaberite cijeli mreže . To će uzrokovati promjene u verticles , odnosno ” točkice ” svima se pojavi crveno .
6

Idi na” zakačiti” opciju i odaberite model u izborniku ” Edit geometrije . ” Opet , odaberite ” U redu ” u dijalogu . Sada pritisnite” Delete ” Ključni ioriginalni puti pješaka model će biti izbrisani . Sada možete vidjeti samo model s skeleta na njega . Exit” zakačiti” Funkcija klikom na njega opet i onda otići ” Vertex Mode”.
7

ispitati svoj posao i uvjerite se da je sve onako kako želite . Obratite pozornost na tijelo i pobrinite se da se ništa nije pošlo po zlu u prijenosu , kao što pixellation ili oštećene podatke . Kao i sada ,model je tehnički završi . Međutim , budući da se koristi drugi model kako bi stekli kretanja programiranje , vaš model će pokušati da se presele na isti način , što vodi do greške i propuste , kaonovi lik nema isti tip tijela kao izvorni model . Vi ćete morati ispraviti kretanje vašeg lika po manipulira verticles .
8

Kliknite na opciju ” Verticles ” od “koža Modifikacijska ” izbornik . Problematična područja imaju tendenciju da se zglobovi i centri pokreta , poput bokova ili bedara . Za ovaj primjer , usredotočite se na bedru . Idi check out “lijevo bedro , ” odabrati iz ” strane izbornika. ” Tu će biti puno verticles koji čine lijevo bedro , označen žutom bojom . Primijetit ćete da postoje i točke koje se ne bi trebao biti tamo, kao što verticles koji pripadaju u desnom bedru . To jepotencijal glitch , budući da ne može premjestiti svoje lijevo bedro i imati svoj ​​pravi potez sličan način u isto vrijeme . Odaberite tih vucibatina verticles i prenamijeniti ih na desnom bedru . Ponovite ovaj postupak za ostatak tijela , obraćajući posebnu pažnju na problematična područja kao što su ruke i torzo .
9

Izvoz model za” GTA ” Igra sliku . Da bi to učinili , otvorite ” dff IO ” iz Kam je Skripte ( opet , to će bitipješački modela) . Kliknite na ” modelu ” Samo , au ” dff IO ” dijalog , odaberite ” GTA : San Andreas ” kao odredište za model . Odaberite “Skip COL ” , a zatim kliknite na ” Kosti /Skin izvoz . ” Odaberite odredišnu mapu ” Models ” u ” GTA ” programske datoteke , i to će biti uvezen izravno u igri .

Odgovori