Stari 1980 Računalne igre

računalnih igara na početku 1980-ih bio je na primjeru tekstualnih avantura i naslova s ​​primitivnim ASCII grafiku . Do desetljeća kraju , igra programeri su uzimanje prednost od povećanja računala procesorska snaga ponuditi prilično sofisticirane grafike i animacije . Developers koristiti mogućnosti popularne platforme , uključujući Commodore 64 i Apple II za stvaranje izvorne arkada stil igre uz igranje uloga , simulacije i strategije igre . ” Zorka mi ” – 1980

Infocom je tekst avantura staviti igrača u ulozi pustolova istražujući ostatke podzemnog carstva u potrazi za pljačku , dok obrane od nekoliko prijetnje . ” Zorka sam ” imao grafiku . Igrači su dali opis u prostoru koji su u ,popis bilo predmeta koji bi mogli biti prikupljeni ipopis izlaza . Igrači su morali riješiti ” Zorka je” logika zagonetke kako bi uspješno zaključiti avanturu . ” Zorka ” je izvorno objavljen naPDP – 11 , a kasnije je bila okrenuta na Apple TRS – 80 i . To je na kraju prodan u više od milijun primjeraka
” Ultima II : Osveta čarobnica ” – . 1.982

” Ultima II ” bio jerano uloga igranje igra . Igrači su morali izdvojiti 90 bodova među šest atributa znakova i odabrati adventuring klase , kao što su borbeni , čarobnjaku ili lopov . Igrači odvažio diljem svijeta Britannia i na vanjski prostor za dovršetak zadataka koji im nagrađeni s novim oružjem , sposobnosti i oklopa Srpski

” nemoguća misija ” – . 1.984
< p >arkadna igra ” nemoguća misija ” pronašao igrača s kontroliranjem tajnog agenta zarobljeni u tajnoj jazbini zločinačka prof Elvin Atombender . Profesor je upozorenje ” ostati neko vrijeme . Ostani zauvijek ! ” bio je jedan od najranijih korištenja digitaliziranog govora u računalnoj igri . To postavite ton za igrača putovati kroz bazu je 32 soba u potrazi za slagalice . Sobe su čuvali opasnosti uključujući stacionarnih zamki i spušten robota koji ispaljenih električne izboje . Akoigrač uspio pronaći i sastavljanje slagalice , oni bi osvojiti svoju slobodu . Raspored ” nemoguća misija je ” promijenio sa svakom novom predstavom, koja je dala igri visoku vrijednost replay
” Uridium ” – . 1.988

” Uridium ” jepomicanje platforme arkadna igra u kojoj igrači upravljano Starfighter duž palube od 15 različitih invazije obrta , svaka nazvana po metalu . Igrači su morali izvrdati prepreke i bori protiv branitelja jer su bombardirali ciljeve sjedi bespomoćno na ciljnom palubi . Gameplay je ” Uridium ” bila slična automate igre kao što su ” branitelj ” i
” Space Rogue ” ” Xevious . ” – 1989

Porijeklo igre ‘ ” prostor Rogue ” staviti igrače u ulogu slobodni pilot pokušava napraviti poslovne veze i zaraditi za život u opasnoj galaksiji . Igra je ” sandbox ” stil igre je roman za svoje vrijeme , oslobađajući igrače da lutaju galaksijom po volji , umjesto da budu prisiljeni kroz linearnom progresijom razinama .

Odgovori