Pozadina Ideje za Dungeons and Dragons Likovi

Izrada pozadine znakova jevažan dio čineći znak ” Dungeons and Dragons ” . Tvoj lik je pozadina će utjecati na to kako se ponaša , kako će reagirati na druge likove i što joj se kratkoročne i dugoročne ciljeve. Neki igrači bi mogli biti neskloni potrošiti previše vremena razmišljati o likovima pozadina u slučajulik umire , ali čak i ako ne igrate lik za dugo , stvarajući fleshed – out pozadinu čini za dublje, ispunjavajući RPG iskustvo . Djetinjstvo

u stvarnom životu ljudi su profilirani po djetinjstva , i tako vaš lik djetinjstvo jevažno polazište za razumijevanje osobu on je sada . Na primjer , je li mu roditelji umru kad je bio mlad ? On je možda osamostale i street – smart , kao rezultat , ili je možda razvili napuštenosti pitanja i da će držati na drugim likovima . Je li odrasti siromašni ? Njegov glavni cilj u kampanji može biti da se akumulira bogatstvo , tako da neće biti gladni opet , koja bi se sukobila s ciljevima drugih likova .
Alignment

poravnanje sustav je u D & D jemetafizička realnost , a ne samoRPG putokaz . Određene čarolije utjecati na neke poravnanje , a neki ne . Naći ćete ga lakše igrati uloge poravnanje svoj ​​lik , međutim , ako ste razumjeli kako je dobio na taj način . Na primjer , je li vaš lik izgubiti ljude koje je voljela nasilju ? Ona bi mogla postati neutralna – zlo , brigu samo o svojoj želji za osvetom , ili bi ona mogla postati zakonito – dobro , nastojeći uništiti zlikovce by osiguranje provedbe prava . Da li vaš lik imati moralni kod self-posluživanje ? Ona bi mogla postati kaotično neutralan , fokusirajući se na svoje ciljeve bez posebnih želja da to dobro ili zlo ; ili bi ona mogla postati kaotično – zlo , ne mareći tko nastrada na svom putu do ispunjenja svoje osobne ciljeve .

Odnosi

Kako vaš lik u interakciju s drugima znakova jevažan dio igre . Na primjer , vaš lik prijateljski ? On odmah može osjećati ugodno u novoj stranci , te da su ljudi oko njega osjećaju ugodno kao dobro. Da li vaš lik ima mračnu tajnu ? On može biti ravnodušan oko drugih ljudi i neodređen o svojoj prošlosti , što ga čini sumnjičavi prema drugima . Da li vaš lik imati značajan drugu ga čeka ? To će utjecati na to kako on komunicira romantično s oba igrača likovima i NPC.
Karijera

To je primamljiva da samo reći vaš lik je” avanturist “, ali pokušajte ići dublje od toga . Razgovarajte s Dungeon Master o postavci priče i shvatiti realno objašnjenje zašto je vaš lik je tu . Na primjer , ako vaš lik ima pozadinu kao lovac , ona može imati stečen ponestane svog posljednjeg kuće za nehotično ubojstvo sveta životinja . Ako jeznanstvenik , da bi mogla biti u velikom gradu kako bi istražili na svojim knjižnicama . Ako jealkemičar , ona je mogla biti beznačajan joj robu , ili su jednostavno izgubila roba u bande kradljivaca . Razmotrite uzimanje redovima u ” struci” vještine tako vašeg lika vještina peciva može odražavati svoju profesionalnu pozadinu .

Odgovori