Kako igrati Dungeons & Zmajevi Board Game

” Dungeons and Dragons ” je u svijetu najprodavaniji olovku i papir role- playing game . Za više od 35 godina što je pružio igračima priliku da istražite fantasy svjetove i stvaraju jedinstvene likove , sve u glavama igrača . Iako igra mehaničari su sve što je navedeno u temeljnim pravilnika ( Igrač je Priručnik , Monster priručnik i Dungeon Master Guide ) postoje neke osnovne ideje koje treba razumjeti prije nego što bilo tko može uživati ​​u igri Dungeons Dragons.Things morat ćete
3-8 igrača
Set RPG kocke ( 20,12,10,8 , 6, 4 i stala )
igračevim Priručnik Screenshot Monster ovaj priručnik Screenshot Dungeon Master Vodič
Show Više Upute
Stvaranje Likovi
jedan

roll tri od šest – sided kockice i ukupnog rezultata . Ponovite to šest puta kako bi se utvrdilo svoj ​​lik sposobnost rezultate . Nakon što su brojevi u rasponu 3-18 su iznosili ukupno odrediti svaki na jednu odsljedećih ; snagu , spretnost , konstitucija , mudrost , inteligenciju i karizmu . Svaki od tih sposobnosti bodova pomoći će odrediti temeljne snage svog lika i pomoći diktirati što su sposobni u igri . Niske rezultat ispod 10 općenito znači vaš lik je nesposoban u polju , dok rezultate iznad 10 pokazuju izvrsnost .
2

Pogledajte kroz igrač Priručnik i odlučiti koji od igre fiktivnih utrke vaš lik će biti . Postoje mnogi se mogu izabrati , uključujući ljudska prava , Elf , Half- Elf , patuljka , ORC i još mnogo toga. Ova odluka će ići na oblikovati mnogo vašeg lika priče kroz igru ​​i utjecati na to kako drugi likovi doživljavaju tvoje .
3

Odaberite klasu ili profesiju za svoj ​​lik . To će dati svoj ​​lik s jedinstvenim vještinama koje će im omogućiti da sudjeluju u skupini na smislen način . Vaš lik može biti bilo što, od hrabrog borca ​​, to lukavih čarobnjaka . Što ste izabrali će odrediti što vaš lik će biti u mogućnosti to učiniti kad igra počne
4

Odlučite što vještine i podvizima vaš lik će se moći koristiti s vještinom bodova koje odabranom razredu . To će diktirati ono temeljno sposobnosti vašeg lika će excel i uključuju uglavnom svakodnevne aktivnosti kao što su skakanje, penjanje ili plivanje . Vještina točke također se može koristiti za dodavanje novih jezika za vašeg lika vokabulara .
5

Ponovite ovaj postupak za svaki od igrača . To je važno uzeti u obzir jedni drugima znakove zadržati ravnotežu snage i slabosti dok igrate igru ​​.
Trčanje Avantura Srpski Srpski 6

Odaberite jednog igrača da djeluje kao Dungeon Master . Ta osoba koja će biti zadužena za ispričati priču o igri i stvaranje situacije igrači moraju reagirati na . Ovaj uređaj će prikazati sve čudovišta , trgovina dobavljačima i drugim ne – igrača likova u igri . Njihov cilj je pružiti zabavu i zanimljive iskustvo koje vam svi igrači koriste svoje jedinstvene sposobnosti kako bi se napredak u igri .
7

razviti situaciju u kojoj igrači moraju završiti zadatak . To bi moglo biti tako jednostavno kao spašavanju nekoga iz grupe razbojnika na nešto tako složeno kao ujedinjuje zaraćene kraljevstva uništiti zajedničkog neprijatelja . Opseg situacije treba biti u skladu s – player iskustvo i karakter sposobnosti .
8

stvoriti prepreke i izazove za igrače da prevladaju. Ovo bi mogla biti zamka ili zagonetke , ali to također može biti borba protiv čudovišta . Monster Manual pruža statistike i pravila za igranje raznih stvorenja koje se dovode u igrače .
9

Osigurati nagradu za igrača koji završe ciljeva i izazova . Osim u igri nagradama poput blaga i opreme , igrači također moraju proći iskustvo bodova koji omogućuju njihovi likovi rasti i napredovati. Detalji za količine i učestalosti dostupni su u tamnici kapetanije Guide .
10

Ponovite korake 1-4 tako često kao igrače poput , nema kraja na Dungeons and Dragons dokDungeon Master nastavlja stvoriti nove avanture . Mnogi igrači odlučite pokrenuti jednu igru ​​tjedno , ponekad i za mnogo godina .

Odgovori