Kako doći do bitiAnchorman na DQM

” Dragon Quest Monsters : Joker ” jeRPG-a koji je izdan za Nintendo DS u 2007 . U igri , vaš lik snima i koristi čudovišta naći u igri svijetu u borbi . Međutim , nisu svi udovi mogu biti snimljene osnovne metode : Neke mora biti sintetizirani . Sinteza uključuje kombiniranje dva čudovišta stvoriti novo stvorenje ; Anchorman – Dio materijala obitelji čudovišta – je jedna takva zvijer . On može biti izrađen u bilo kojem trenutku u igru nakon što ste naučili kako se sintetizira kao dio priče . Upute Screenshot
1

Razgovarajte sa ženom iza stola koji se nalazi na stražnjoj strani bilo izviđačkog post.
2

Odaberite ” sintetizirati ” s popisa .
3

Odaberite ” Monster” popis sa plavoj pozadini na vrhu zaslona .
4

Odaberite ” Dingaling ” čudovište . Ako ne trenutno imaju Dingaling , može biti uhvaćen na Fert Otoka .
5

Odaberite drugi ” Monster” popis s ljubičastom pozadini .
6

Odaberite bilo čudovište iz ” Demon ” obitelj . Primjenjivi čudovišta uključuju Dracky , Imp ili Gryphon .
7

Odaberite ” rezultat. ” Dva čudovišta sintetizirati , stvarajući Anchorman .
8

Unesite naziv za svoj Anchorman . ( Imena može biti samo osam znakova . ) Odaberite ” OK ” . kada ste gotovi
9

Odaberite vještine koje želite svoj ​​Anchorman naučiti ; možete odabrati do tri vještine iz popisu. Dostupni su vještine ovisi o čudovištima koja se koriste za izradu je spiker .
10

Odaberite ” Dodaj u momčad . ” Anchorman sada se nalazi na vašem timu kao sadašnji član , a dostupan je za bitku odmah . Ako ne želite odmah koristiti Anchorman , odaberite ” Pošalji Storage ” umjesto toga .

Odgovori