Kao što ste pažljivo tkati svoj PlayStation Move kontrolera oko , što gledati kao svoj lik melje bilja u eliksira , manipulira ključne dijelove slagalice ili jednostavno lobuju u vatrenu kuglu na štetno djelovanje neprijatelja . Vi ste duboko u carstvo ” Magije ” jedan od PlayStation 3 je druga generacija igara osmišljenih za upravljački sustav Move motion . Sam potez je samo dio jednadžbe , međutim – i dalje ćete morati ploviti tvoj lik kroz svijet ” Magije . ” Čarobnjaštvo
” Čarobnjaštvo ” jeakcijski RPG razvio Sony Computer Entertainment of America, a dizajniran je posebno za PlayStation Move sustav . Igra stavlja igrača u ulogu čarobnjakova učenika , zadatak braniti svijet od Nightmare kraljice i njezine ambicije za vječni mrak . S tim korakom ,igrač može craft napitaka , rješavati zagonetke i baci uroka spasitidan .
Move
PlayStation 3 vlasnici žele uživati u ” čaranje ” zahtijevat će nekoliko periferije . Move motion kontroler sustav jeključni element ” čarobnjaštva ” gameplay , proizvodnju kretanja na zaslonu potrebne završiti igru u različite zadatke i funkcije .
Navigacija Wand
navigacija štapić često koristi u kombinaciji s Move kontroler jepolu – izborne komponente za igranje ” čarobnjaštva . ” Navigacijski štapić nije potrebno za gameplay uvjetomigrač ima Dual Shock 3 kontroler na ruku , ali jedan ilidrugi je potrebno. Navigacijski štapić može ponuditi igračima nešto ugodno iskustvo , kaoDual Shock 3 svibanj osjećati neuravnoteženo se održava u jednoj ruci .
Dual Shock 3 kontroler
igrači koji nemaju navigacijski štapić ,Dual Shock 3 kontroler jealternativa . Dok nešto više težak , kada se koristi u jednoj ruci nego štapić , oba kontroleri imaju iste funkcije dostupne smjera . To znači da igrači koji imaju samo Move kontrolera ili koji su više udoban sa Dual Shock 3 odnavigacijska štapić imaju alternativu .
PlayStation Eye
Jedan konačnu element koji svatko želi igrati ” čaranje ” zahtijevat će sePlayStation Eye . Ovaj fotoaparat je u srži Move sustava , kao što se određuje položaj i mjesto Move kontrolera lociranjem užaren kuglu na vrhu i to u kontrastu u odnosu na ostatak slike u polje fotoaparata vida . Bez kamere , ” Čarobnjaštvo ” je u osnovi izvoditi .