Što jeText Fluid vs . Stabilno Jedan

?stabilna ili fiksni tekst je onaj koji ne mijenja . Hard – copy knjige su stabilna , za razliku od digitalnih dokumenata kojikreator može revidirati lako . Digitalni materijal je tekućina , što ne postoji jamstvo njegova forma je za stalno . No , neki znanstvenici , poput književni kritičar John Bryant , tvrde da su čak i papir i tinta- tekstovi su više tekućine , a manje fiksne nego ljudi shvate . Vs tekućine . Fiksni

Kroz povijest pisanoj riječi , dio vlasti Ispis je bio dati riječi trajnost . Romani Charles Dickens napisao je u 1800 još uvijek reći istu priču , koristeći iste riječi , više odstoljeća kasnije . Digitalni dokumenti , s druge strane , ne može ostatiisti za čak 24 sati . Na primjer ,on-line novine može prepisati priču popraviti pogrešku , dok jeteško primjerak novina ne može učiniti više nego ispisati ispravaksljedećeg dana .

Vrste dokumenata

U 1994 papir , Xerox znanstvenik David Levy tvrdi dajednostavno fiksne /tekućina podjela zanemaruje činjenicu da digitalnog i papirnatih dokumenata imati više svrhe . Hard – copy knjiga može biti fiksna , alipopis papir shopping je tekućina :kupac može dodavati ili brisati stavke više puta dok se ne promijeni mišljenje o svojim kupnje . Online ,pisac može prilagoditi grupni e-mail s dodacima za pojedine dopisnika , ali objavljivanje e-knjiga je u tome što je značilo da sefiksni oblik , čak i ako je to ispravljeno kasnije .
Kritika teksta

književni kritičar John Bryant kaže da je čak i književni hard – copy klasici su dokumenti tekućine . Kadpisac radi na njima , oni mogu proći kroz više promjena nakon navodno konačnom obliku , kao odgovor na povratne informacije od urednika, izdavača ili prijateljima . Drugog izdanja i prijevoda značajnih djela rezultirati u više vidljivih promjena , ali iako čitatelji mogu mislitinovi tekst je fiksna , ima više verzija u promet ili u domovima ljudi dokazuje da je stvarno tekućine .
Kontroverze

Stvaranje definitivnu izdanje književnog djela , Bryant , kaže , često uključuje ide natrag i ponovnog čitanja piščeva originalni rukopis . Budući da su mnogi takvi rukopisi su pri upisu , prekrižena riječi ili olovkom – u linije , te se može razlikovati od objavljene , uredio verzija ,tekst više nije fiksna i definitivni nego fluidu digitalnih tekstova . Engleski profesor Alex Gil tvrdi da je Bryant napori za korištenje tekućine digitalnih izdanja za hvatanje pisci ‘ kreativne procese i promjene misli iznosi uma čitanja pisaca namjerama kada su uredili svoj ​​posao , a ne ostavljajućirukopis popraviti rad .
< Br >

Odgovori