Mattel Igre za djecu

Mattelovih igre za djecu u rasponu od tradicionalne igre na ploči stranačkim natjecanjima gdje se igrači međusobno djeluju verbalno . Oni uključuju jednostavne kartaške igre kao što su Go Fish usmjerene na vrlo malu djecu da naprednih strategija igre kao što su ” Othello ” za tweens . Ti naslovi su nadaleko poznate , ali i neke druge Mattel igre koriste iste osnovne elemente . Silly Story Maker

kartice igra Silly Story Maker traje manje od 30 minuta. Djeca rade zajedno kako bi stvorili priču od kartice koje sadrže prepoznatljive slike . Igrači moraju koristiti tu sliku za početak ili nastavak priče . Nakonred ponestane , svi igrači su zamoljeni da se prisjetimo činjenice o samo – stvorene priče . Dijete prisjećajući najviše činjenice pobjeđuje u igri . Njegova preporuča za dobi 5 i gore.

Jabuke za jabuke juniorskom

jabuke za jabuke Junior je kartaška igra koja je također pomaže djeci naučiti i unaprijediti svoje vještine razmišljanja . Svaki igrač privlači “stvar” karticu i “opis” karticu . Igrač mora koristiti maštu napraviti logičku vezu između stvar i opis . Sudac nagrađuje igrača koji daje najkreativniji odgovor . Igrač s najvećim brojem bodova . Veze mogu biti u izobilju , jerigra ima više od 570 karata . Preporuča se za dobi od 9 i više godina .
Izvaliti !

Izvaliti ! jevokabular -driven igra . Igrači ” izvaliti ” odgovore na pitanja . Igrač s točan odgovor dobiva se pomaknuli figuru naprijed na ploči za igru ​​. Ako igrači izvaliti pogrešne odgovore , oni moraju šutjeti dok netko drugi odgovori na pitanje . Prvi igrač pomaknuli figuru potpuno po ploči pobjeđuje . Izvaliti ! zahtijeva tri ili više igrača , te je za dobi 10 i gore . Junior verzija je dostupna .
SKIP – BO Deluxe

igrana ploči Skip – Bo Deluxe je dizajniran za djecu od 7 i više godina. Svaki igrač ili tim dobiva 30 licem prema dolje kartaju od trgovca . Ove kartice se formira ” lageru” hrpu igrača . Igrači privući dodatne kartice i bacite kartice od svojih “stock” pilotima na temelju skupa pravila igre . Igrač ili ekipa koja eliminira njegovo ili njezino ” lageru” prva pobjeda u igri .
UNO MOO !

UNO MOO ! djeca od 3 i gore može naučiti o poljoprivredi , kao što se slagala životinje i druge likove . Utakmica može se temeljiti na slici tipa ili svojom bojom . Plava krava , primjerice , utakmice bilo koju drugu kravu ili bilo plavu lik u igri . Podudaranje brojke idu u štali . Igrač koji zaokružuje sve njezine figure prvi i dobiva ih u štali pobjeđuje .

Odgovori