Sleepover Pitanje igre

Planiranje tinejdžerke sleepover stranke zahtijeva ukusne zalogaje, pića i hip zabavu . Igranje pitanje igre mogu zabaviti i mlade , te im pomoći da razviju jake veze , a uzimajući to znati jedni druge . Djevojke su se čak i naučiti nešto o sebi u tom procesu . Kreiranje igre ne zahtijeva novac , samo mašte i vremena . Truth or Dare

Ako želite gledati ljudi rade i govore smiješne stvari , ” Truth or Dare ” jeigra za vas . Osoba čiji je red da se pita svoju prijateljicu da li ona želi odabrati Truth or Dare . Ako ona odabere istinu ,prijatelj dolazi s pitanjem da mora odgovoriti . To može biti bilo što , i tinejdžeri mogu pronaći sebe otkriva informacije da nikada nisam htjela raspravljati . Primjeri pitanja koja treba postaviti su: ” Tko ti želiš da date” i ” Kad si imati svoj prvi poljubac ? ” ( pogledajte Referentni 1 ) . Akoteen odabere usudio , njezina prijateljica joj govori nešto što ona mora učiniti . Na primjer ,usudio bi moglo biti poljubiti dečko iz škole.

Dvadeset pitanja

Igra ” Dvadeset pitanja ” traži djevojku čiji red je da razmišljaju o stvar , osobu ili mjesto . Svaki prijatelj igranje može tražiti i do 20 pitanja pokušati shvatiti štodjevojka razmišlja . Dva pravila uređuju pitanja . Prijatelj može tražiti samo na pitanja koja se može odgovoriti s”da” ili” ne” a odgovor može biti samo”da” ili”ne”. Jedine iznimke su odgovori : “Ja ne ' znam ” i “Ne mogu ' t odgovor ” ( vidi referenca 2 ) . Umetnite riječ ” obično ” na vaša pitanja kako bi dobili jasniju predodžbu o tomešto je (vidi Referenca 2 ) . Na primjer , pitati: ” Je listvar obično se nalaze na plaži ? ” iinstead od ” Je li pronađena na plaži ? ”
charades

charades jezabavna igra za igranje s grupom . Djevojka čiji je ” to ” odabereknjiga , film , pjesma , televizijski show , predstava , osoba ili fraza da glume , obavljanje pantomimu za publiku . Publika traži bilo kakvih pitanja kako bi im pomogla utvrditi odgovor . Djevojka se ne može odgovoriti s bilo koje riječi ; ona samo može djelovati izvan svoje odgovore . Akopublika je ispravan o prizvukom ,djevojka dodirnuti nos , što znači da su dobili pravi odgovor (vidi referenci 3 ) . Igra počinje s djevojkom koja opisuje kategoriju koristeći ruke znakove i tada je broj riječi u naslovu ili frazu . Svaka kategorija ima svoj znak .

Odgovori