Kako napraviti Karta igre

Karta igre najčešće se koriste za podučavanje i testirati igrača znanje zemljopisa . Možete se fokusirati na bilo koje veličine ili tipa kartu želite , ako ste stvorili svoj ​​vlastiti karte igru . Ako želite stvoriti veliki animirani igra video karte (poput onih u sekciji Resources dolje) , vjerojatno biste trebali početi s igra na ploči . Proces počinje s relativno jednostavan popis materijala na gather.Things morat ćete
Atlas ili mapTracing paperPencil ili penIndex kartice
Show MoreInstructions
1

Pick kartu koja želite koristiti . Većina karata igre se usredotočite samo na država , pokrajina ili država . Možete odabrati bilo koju razinu detalja , uključujući i Sunčevog sustava , kontinenata , zemalja , država , županija , gradova , naselja ili čak ulicama . Za naš primjer , mi smo pomoću karte u Sunčevom sustavu . Za svoju igru ​​, možda želite uzeti atlas i trag obrise zemljopisnim jedinicama koje ste odabrali . Ako kopirate iz Karta stranica s različitim mjerilima , možete ih kopirati u svojim različitim veličinama i koristiti fotokopiranje ili slika – uređivanje softver da bi ih na istoj razini .
2

odlučiti što kakve informacije igrači će morati igrati . Većina karata igre vam dati ime nekog mjesta , a zatim vas da ga pronaći na karti samo obrise . U našem primjeru , tražimo materijalnog znanja uz relativnu poziciju , tako da uz poznavanje imena i mjesta od svih planeta , igrači će morati znati koje mjeseci ide s kojima planeti , a lokacije patuljastih planeta i asteroida pojasevi. U igri , mogli testirati igrača poznavanje državnih i nacionalnih glavnih gradova , rijeka, jezera, planinskih lanaca ili bilo koje druge geografske značajke .
3

Odaberite mehaničar za nasumično generiranje izazove . Najlakše je generirati kartice koje se mogu miješaju , uz pitanja o jednoj strani i rješenja odrugima , kao što ćete vidjeti u našem primjeru . Možete odlučiti staviti sve svoje izazove na stranicama knjige , koja se može otvorio nasumično . Vi svibanj odlučiti da lancu svoje odgovore ; na primjer , ako je netko ispravno zaključuje Teksas , mogao bi imati roll umrijeti , a ako to dolazi s E za istoku ,igrač također mora imenovati Louisiana , Arkansas i Oklahoma ( sve države istočno od Texas) .

4

Osmislite svoj ​​prototip . Možete početi s papiru i kretati se na više trajnih ili intenzivnijim formata kasnije po potrebi . Pobrinite se da Vaš Karta je dovoljno velika , tako danajmanja pregled je identificirati . Na našoj karti , Ceres (patuljasti planet između Marsa i Jupitera ) jenajmanji element , tako da su svi ostali obrisi trebaju biti veći kada biramo veličinu za Ceres . U igri , Rhode Island može bitinajmanja država , Prince Edward Island može bitinajmanja pokrajina , ili Gambija može bitinajmanja zemlja . Provjerite je li vaše kartice su dovoljno veliki da stane najveći obris na karti . U našem uzorku igri , ako smo uključiti obrise ili slike na leđima , umjesto više informacija , i mi bi htjeli da se uvjerite da veličina ih tako da Jupiter (najveći planet ) odgovara širini naše kartice .

5

Testirajte svoju igru ​​. Ako koristite igru kao alat za učenje , isprobati sa svojim prijateljima prije nego što ga daju na svoje učenike . Ako ga koristite samo za zabavu , uče skupinu prijatelja da ga prvi put igrati . Zatim ga isprobati na nekom drugom grupom prijatelja ili poznanika , ali neka ih naučiti kako ga igrati samo s pisanim uputama . Zatim promatrati . Vi svibanj pronaći da jedužina igre ,broj kartica, pravila ili nekog drugog aspekta potrebe igre podešavanje . Čest problem s obrazovnim igara je dosada, pa pokušajte zadržati druge igrače okupirana , kada to nije njihov red – . Eventualno dopuštajući drugima da odgovorite ako je izvorna igrač dobivapitanje krivo

Odgovori