Zabavne igre Pijesak

Kao roditelji , želimo dati naša djecanajbolje možemo pružiti . Često smo im kupiti skupe interaktivne igračke za hvatanje i prosvijetliti svoje umove . Istina je da ne morate napraviti velike , high-tech kupi ih na pozitivan način uključe u obrazovne i zabavna aktivnost . Pijesak je prirodni element i , u mnogim slučajevima , besplatno igrati s ; Međutim , postoji više pijeska zabave nego kopanje rupe i izgradnje dvoraca . Sandathon Skok u dalj

Skupite djecu zajedno da se natječu u Sandathon skoku u dalj . Start dajući svakom djetetu staviti u povodu joj skok s . Djeca mogu napisati svoja imena na štapićima s igrača ili boja im kako god želite . Zatim koristiti štap povući crtu u pijesku da sepočetna točka . Šetnja oko 10 metara naprijed i privući još jednu liniju u pijesku setočka skakanje . Svako dijete počinje na polazište i radi tako brzo kao što on može prema skakanje točke , gdje skače koliko on može. Oni mogu koristiti svoje palice za označavanje gdje njihove noge zemlju . Dijete koje skokovimanajdalje , bez pada preko , pobjeđuje .
Priuštite Nađi

Još jedna igra za zabavu u pijesku uključuje malo pripreme . Koristite dvije plastične brtveni kontejnera za smještaj posebne poslastice za timove . Bury posude odvojeno u pijesku i označiti svaku stranicu s malom X. Pronađite polazište za igru negdje daleko od X maraka . Sada brojati svoje korake kao što hoda do znamenitosti diljem područja . Ako nema znamenitosti , stvoriti im crtajući više X -a u pijesku . Zapišite pravce i niz koraka kako bi se svaki orijentir i stvoriti dijagram koji pojedinosti put do jednog od završnih X -ih . Sada , ponovite sve korake za još jedan dijagram na drugom X tako da dvije momčadi mogu igrati . Break klinaca u timove i dati svaka ekipa kartu za vlastitu konačni X. Prva momčad koja ostvari X pobjeda , ali obje momčadi se tretira ih naći . Free

Sand Maze

napraviti divovski labirint od pijeska svatko lutati . Korištenje štapa , odrediti polaznu točku , i pisati na “Start “. Tada pokupiti završne točke i napisati ” Finish “. Sada , koristiti štap izvući jednu liniju od početka do kraja , ali bilinija ide sve oko tog područja , uzimajući skreće lijevo i desno skreće prije nego što dospije do svog odredišta . Zatim privući druge linije od početka do kraja, i ​​linije koje idu od jedne linije nadrugu i prelaze ove retke s preprekama kao što su palicama, školjke ili stijene . Svaki igrač mora napraviti svoj ​​put od početka do kraja , bez postizanja barijeru .

Odgovori