Kako napraviti igrača model za Garyeve Mod

” Gary je Mod ” jevideo igra sandbox stil koji omogućuje igračima da stvaraju svjetove i modele i da ih komunicirati pomoću Izvor fizike motor . Takva kreativnost je privukla mnoge nove igrače , ali i početnici često imaju problema s tehničkim aspektima stvaranja modela . Nakon prave korake , igrači mogu stvoriti model bilo slike kao što su oni i manifestirati tu sliku u igri world.Things morat ćete
Milkshape 3D softvera
VTFEdit softver
GUIStuidos softver

Prikaži više uputa Screenshot
1

Otvorite mapu ” Gary je Mod ” . Otvorite mapu modela, a zatim stvaranje nove mape i to ime što god želite . Izađite iz mape Modeli i unijeti mapu materijala. Vidjet ćete mapu drugi modeli . Otvorite ga , i stvorili mapu s nazivom identičan prvom mape koje ste napravili .
2

Otvorite program Milkshape 3D .
3

Pod tab modeli , kliknite na “kutija” i nacrtali okvir na zaslonu koji je oko četiri kvadrata dug i tri kvadrata visine .
4

kliknite na gumb ” joint” i stavite joint u sjecištu ” X ” u sredini okvira koje je nacrtao .
5

kliknite “Select “, zatim “grupe” na dnu , a zatim svoj ​​trg kako bi istaknuli box i zgloba .

6

Kliknite na ” zglobovima ” karticu . Kliknite “dodijeliti “, a zatim ” Set Dodijeljeno . ”
7

otvoriti program VTFEdit i otvorite sliku koju želite ponoviti u ” Gary je Mod . ” U izborniku Datoteka , kliknite na ” Import” i poslati ga putem mape ” Gary je Mod ” , nakon čega slijedi mapu materijala , nakon čega mapi modela. Spremi sliku u mapu koju ste stvorili , a ime slike nakon tog mapu . Dodaj tekst ” _texture ” nakon imena slike.
8

Kliknite na “Tools ” na VTFEdit . Na kartici Options u prozoru koji se pojavi , odaberite ” Vertext Generički “, a zatim ” Stvaranje . ” Spremi sliku na isti datoteku koju ste spremili na ” _texture ” datoteku .
9

Povratak na Milkshape 3D. U kartici materijala , kliknite na ” novo “. Kliknite na ” ” gumb za otvaranje novog prozora . Pretraživanje za ” _texture ” datoteke koje ste napravili s VTF programa i otvoriti ga .
10

Kliknite ” Dodjela ” u kartici materijala u Milkshape 3D.
11

izvoz slike u novu mapu na radnoj površini . Prozor će se pojaviti molba za specifikacijama ; odaberite ” Reference, ” odustajanje od izbora ” slijed”, i kliknite ” OK “.

Odgovori