Električnu mrežu Pravila

Power Grid , stvorili Friedemann Friese i objavljene od strane Rio Grande Games , složena je igrastrategije odbora . Igrači kupi elektrane i sredstva za gorivo . Zatim , oni grade svoje mreže gradova na vlast . Igrač koji napaja na većini gradova na kraju igre pobjeđuje . Aukcije , ponude i potražnje – resurs cijene i rijetke vrste elektrana bi igra intenzivna , dok je pomno planiranje je potrebno za uspješno uključivanje igre odbora . Igra komada

Postoje 132 drvene kuće , sa 22 u svakom igrača boje . To su gradovi koji su igrači grade . Izvorišne tokeni su kako slijedi : 24 crne okrugle žetona (ulja ), 24 smeđe četvornih žetona (ugljen), 24 žutih umišljen žetona ( smeće ) i 12 crvene okrugle žetona ( uran) . Igra na ploči , a novac je sama po sebi razumljiva .

Postoje 42 elektrana kartice . Broj u gornjem lijevom kutu jebroj elektrana , a to je ujednoPočetna cijena po kojoj je biljka počinje aukciju . Simboli u donjem lijevom kutu – ugljen , nafta , za smeće , urana ili hibridni ugljena /ulje – navesti vrstu i količinu resursaelektrane treba pokrenuti . Neki elektrane – ekološke i fusion biljke – nemaju simbol jer oni ne treba resursa za proizvodnju energije. Broj u kući simbol u donjem desnom kutu vam govori koliko je kuća powered kad se to biljka koristi resurse .
Setup

Svaki igrač započinje igru s 50 ” Elektro ” igra je valuta . Igrač red kako bi se izabrao ždrijebom na početku igre . Postavite resurse na tržištu resursa na dnu ploče . Stavite tri ugljena na prostorima 1. do 8. ; tri ulje na razmacima od 3 do 8 ; tri smeće na prostorima 7 i 8 ; . te dvije urana na prostorima 14. i 16. Set elektrane kartice brojevima od 3. do 10. i stavite ih u dva reda po četiri, s biljnim brojevi 3 do 6 na vrhu i 7 do 10 ispod , i staviti elektrane broj 13 – ekološka postrojenja vjetar snage – . na vrhu stoga
gameplay faza 1

Prvo ,igrač turn red se utvrđuje . Na samom početku igre ,red kako bi se određuje ždrijebom . U naslijedivši rundi , to je određena broja gradovaigrač izgrađen . Zatim elektrane aukcije početi . Prvi igrač počinje ponude minimalnu ponudu na jednom od gornjih četiri elektrane . Ide u smjeru kazaljke sata po ploči , igrači bilo ponuda ili prolaze, a najviše ponudi pobjeđuje . Nova elektrana kartica izvučeni iz dimnjaka , i staviti na tržište ili red prema broju biljaka . Nakon što je igrač kupio tvornicu , on se ne može kupiti još jedan u istom kolu . Akoosoba koja počinje na dražbi gubi na dražbi , on počinje sljedeći dražbi dok je on u stanju kupiti elektranu . Igrač može odabrati da ne kupiti elektranu na sve , osim u prvoj pak , kad mora kupiti biljka
faza 2 : . Resursi

Igrači tada kupiti resurse u obrnutom igrača bi . Drugim riječima ,posljednji igrač počinje . Broj u gornjem lijevom kutu svakog resursa prostora jecijena svakog znak . Dakle , kao što su igrači kupuju resurse , oni kupujunajjeftinije prvo , a cijene se više . Svaki igrač može kupiti izvore na vlast svoju biljku dva puta , i sprema ga u tvornici . Sredstva se mogu prebacivati ​​između biljaka u bilo kojem trenutku . Nakon što su svi igrači stekli resurse , osim igrača koji se odluče out , resursi se puniti na sljedeći način : sedam ugljen, pet ulja , tri smeće i dva urana . Sredstva su smješteni u najvišim otvorenih prostora za svaku vrstu
3. faza : . Zgrada

u zgradi fazi , igrači gradili gradove na karti u obrnutom igrača red . Morate platiti 10 Elektro za svaki grad ste izgraditi , plusnaknada za priključak -broj na svakom gradu veza – izgraditi grad , osim prve gradu , za koje se ne plaćaju nikakve naknade za priključenje. Igrač može graditi u isto toliko gradova , kao što želi , aligrad može biti izgrađen samo u jednom . Možete proći kroz drugog igrača gradu izgraditi s druge strane , ako ste platili sve potrebne pristojbe veze
Faza 4 : . Birokracija

Nakon svaki igrač je izgradio gradove , igrači vlast ih u birokraciji fazi . Svaka elektrana koristi resurse na vlast gradove . Igrači primaju novac za gradove su snage . Ako nema gradovi pogon ,igrač zarađuje 10 Elektro . Za jedan , dva i tri grada ,igrač dobiva 22 , 33 i 44 Elektro respektivno . Nakon toga , brojevi su sljedeći : pet gradova = 64 , 73 = šest , sedam = 82 , 90 = osam , devet = 98 , 10 = 105 , 11 = 112 , 12 = 118 , 13 = 124 , 14 = 129 , 15 = 134 , i 16 = 138 .
pobjedu

igra završava kadaigrač je izgrađena 17 gradova u fazi izgradnje ili sve prostore objekta su potrošena . Pobjednik igre jeonaj koji pokreće većinu gradova tijekom faze birokracije odmah nakon fazi izgradnje . Ako postoji izjednačenost ,igrač s najviše preostalog novca pobjeđuje . Ako još uvijek imakravatu ,igrač s najviše gradova ukupno , pogon i bez pogona , pobjeđuje .

Odgovori