Stickman Školske igre

Automobilske igre Držite djecu zabavljali kod kuće iu školi . Stickman su likovi u raznim igrama koje uključuju utrke i strategije . Dok uživate u igrama , studenti povećati svoje opažanje , odgovorne i pravopisne sposobnosti , među ostalima . Automobilske igre igraju preko Interneta ili koristeći olovku i papir . Grad skakač

Grad skakač jeStickman igra koja pomaže studentima da usavrše svoje vremenske i refleksne vještine . Cilj igre je skočiti preko što više zgrada i objekata što je više moguće dok sve razine dovrše . Studenti moraju preskočiti dovoljno zgrada prijesat ponestane . Igra se upravlja pomoću računala strelice . Kao studenti igraju , oni su dati savjete kako povećati svoje bodove . Na primjer , ako se zaraze galebove , oni zaraditi dodatnih pet bodova .
Stickman Sam

Stickman Sam ima spoj akcije , humora i priča linije . Kako bi se uspješno pobijediti igra , studenti će morati vježbati svoje vještine čitanja . Svaka igra u Stickman Sam serija ima trening misije u kojima učenici prakticiraju različite vještine potrebne za pobjedu u igri . Uzorak je misija zahtijeva Stickman Sam spasiti Bob od svojih tamničara . Studenti uče akrobatski valjanje, penjanje i vješanje, među ostalim vještinama . Igra trenutno ima četiri verzije .

Sitan natjecatelje 2

Potty Racers 2 , u produkciji Gonza igre , jeutrkujući igra pogodna za djecu u dobi od 10 ili stariji . Cilj igre je da se testirati razinu udaljenosti i visine igrači mogu putovati . Bodovi su dani kada se igrači baviti trikove i imaju uspješnu slijetanje i skokove . Svaka misija daje igračima udaljenost i visina cilja . Igrači također imaju mogućnost nadogradnje svoja vozila , uključujući instaliranje prilagođene kotača , dijelovi i povećanu gorivo .
Vješala

Vješala jeklasična štap igra koja se može igrati bilo na računalu ili rukom . Igra je namijenjena za pomoć studentima povećaju svoje rječnike i naučiti nove riječi . Za igranje krvnika , jedan student privlači vješala s omče spojen na njega . Vješala su izvučeni na vrhu papira i završio crtajući vodoravnu liniju na dnu ,okomita crta izlazi iz centra vertikalne linije , ikratka linija ide u desno na vrhu vertikalne linije . Ladica bira riječi i privlači brojne crticeriječ sadrži . Drugi student pogodi riječ , jedno slovo u isto vrijeme . Za svako krivo slovo ,ladica dodaje dio tijela . Igrač gubi ako je ladica završio tijelo prije nego što je nagađanja riječ .

Odgovori